hejja sverige

SHAA !
hoppas allt är bra med er läsare, är lite seg själv, ganska trött faktiskt, somnde typ inte förän tre igår och då va det redan ljust ute, och eftersom jag inte har några persienner eller rullgardin i mitt rum va det ju redan ljust ute ! måste fixa det snart asså.
haha idag va jag hos natasha på morgonen, och runt fem åkte jag in till stan för att möte emma, joy och sophia, träffade hanna oxå en snabbis vid gullmars. Efter det åkte vi till örby och lämnade lite saker som sophia har hos mej (a) haha ganska mkt faktiskt, halva hennes garderob är här . hihi, sen åkte vi hit till skarpnäck och åt och myste med med lillebror ett tag., sen gick jag med henne till tåget.

träffade en killkompis som jag satt och prata med ett tag, sen kom joel och hanna som gick med mej till porten och nu sitter jag här och segar..

fåse vad som händer imorgon, ska gå ner till ett cafe här i skarpnäck och prata med dom om sommarjobb oxå (: får inte glömma !

puss hej :)

p.s om någon är duktig på bloggdesign, snälla hjälp mig med min ! (:

Kommentarer
Postat av: Nenne

haha gumman, om någon hjälper dig med bloggdesign, får du hjälpa mig sen! ;D haha! :D :D

2008-06-20 @ 22:55:51
URL: http://ilyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=33422

2008-08-13 @ 23:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0