imorron e det sommarlov (:

förlååt förlååt för dålig uppdatering, har haft massor att göra och så har jag flyttat över bloggen oxå :p
aja som sagt åsa och pappa är på öland så jag e ensam hemma, bortsett från min farbror som flytta ut igår och som endå aldrig är hemma.
aja i torsdags tog joy studenten så vi var där och kolla på utspring och allt, det va kul :)man fåår ju värsta känslan ! fan det e hela 2 år kvar för mej -.-

well vi var där sen kom sophia till mej på kvällen så vi hade skit kul, åkte och träffa joy på gullmars vid 10-11 på kvällen där han va helt full, men jag och hon va så spidade så vi verkade fullare än honom fast vi inte hade druckit något. haha ramlade och snubblade skrattade och sjöng, hiih ^^
följde med han till hard rock cafe för där va hans slutskiva, så träffa jag några killar från trean som jag kände.. ihi så gav joy mitt nummer till en av de, coccosbollskillen, som jag kallar han, han ger mej alltid coccosbollar och bjuder mej på saker :D
haha :D

sen åkte vi hem igen och åkte fel och runt så vi kom inte hem förän runt 1 och då hade vi gått i nästan en timme oxå.
satte oss på balkongen och pratade till ungefär 3, då drar vi ut för att möta en väääldigt full kille vid tunnelbanan, så somnar typ vid 4 halv fem när det redan var ljust ute.

sen dagen efter kom emma hem till mej och sov över, softade och prata om allt möjligt, åkte och solade titta på film och så skulle vi på fest i älvsjö med joy och sophia.. aah och dagen efter sov fia över igen och dagen efter det emma ^^ sådär varannan, och idag var vi i skolan och lämna in böcker, köpte en avslutningstopp osv.

imorgon drar vi till öland några dagar, så kommer nog inte uppdatera förän jag kommer tillbaks..

PUSS ! :D HA DET BÄÄST ALLIHOP , och glad sommar hihi ^^



                                                                pannkakor med grädda glass och nutella plus chocklad sås och bananer :O

Kommentarer
Postat av: anonym

är det du på bilden :O

2008-06-16 @ 23:15:39
Postat av: nicole

yes haha :D

2008-06-17 @ 11:34:23
URL: http://niicule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0