Öland is the shiit

hej hej (:
kom hem från öland i förrgår, hähä, det va jätte kul där, men tyvärr så började det ju regna när vi kom och så va det lite halv soligt, typ sol en dag och sen till och från, men hann ändå få lite färg, vi bodde i en jätte mysig liten stuga med kök och allt bara typ 5 min från stranden, som va jäääääätte fin :o
sanden va typ helvit och vi gick och plockade snäckor och sånt, varje kväll var det typ disco och sånt.. :)

så träffa vi några killar som vi va med och åkte omkring på deras moppar till en hamn,. satt i deras husvagn och tittade på filmer, drack lite (a) och busade ^^  mysigt  !

sen va vi med på ett yoga pass också .. (:
nej men det va riktigt mysigt, käkade frukost på ett kafe en morgon och åt ute ibland, :)

sen lyckades jag övertala pappa om att få ta hål i tungan så nästa onsdag smäller det, hihi, men jag kommer läspa ibörjan då men skit samma, det e snyggt !

igår träffade jag emma och gick omkring och frös i stan och på kvällen gick jag över till natasha och hade typ kuddkrig med oscar och joel, faan vad ont det gjode !

och snart ska jag iväg och träffa sophia och joy och lämna lite saker hon glöömde.. sen ska jag bara vara med linda ..

här har ni lite bilder :







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0