örby ikväll (:

så igår var jag hos sophia sen jobbade jag, och idag kom jag till skolan runt 11, jävla stress asså, linda kom hem till mej så fixa vi oss, sen sprang jag hem till henne och hämta ett par skor och sen kuta vi till bussen, haha, fett synd,.. iaf sen i skolan åt vi och så var det BF gala ( en slags avslutning för alla bf elever, ) så de bjöds på cider och salta pinnar, så hade de en bild på mej på en såndär skärm, ( ett vitt skynke som händer mot väggen ) asså inte bara en bild på mej såklart, haha det va några fler oxå ^^
aja så börjde de nominera ut människor :D och jag röstades till klassens klippa :D:D:D
och så natahsa blev klassens glädjespridare :)

det va kul, och sen gick jag för att aktivera mitt bankomat kort .. och nu sitter jag hemma och passar marcus(som börjar få tänder! ) och har packat massa saker som ska med till fia ikväll., ska till jobbet och sen mot älvsjö och åka hem till henne, för imorgon är det joys student,så vi ska fixa oss fina och gå på den :) :) ska bli kul!

image166image167
sophia går fint i trappor xD                             nice aas ;)
image168image169
bf galan,                                                          bebiiis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0