summer 08 ffs !

tjohooo (:
idag har jag varit i skolan och ätit bara typ, haha sen skulle jag och fia iväg och bada, men först skulle vi till högdalen för att hon skulle klippa sig, men så var det dubbelbokat så vi fick åka tillbaks till farsta, där vi mötte linda sen gick vi och bada, det va fan skönt i vattnet, kallt men skönt, så vi låg där några timmar,. och efter det åkte vi tillbaks till skarpnäck jag och linda för att äta och titta på film, beck kollade vi på.. sköönt att äntligen vara hemma.
pappa åkte till öland imorse, och åsa lär väl åka med marcus snart i veckan.. så då blir det fritt fram för mej tills skolavslutningen , och så drar jag och sophia (om hon får ihop pengar) dit den 11..

well, antingen ska jag pierca tungan den 11 eller den 25, hihi, verkar äntligen som att jag kommer få det. :D:D fett glad för det!

på kvällen gick jag och linda ut och träffa några killkompiar, och efter det gick jag hem och har suttit och pratat med åsa lite om allt möjligt ^^

MONGo BiLDER !

image161image162image163
image164image165

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0