alla olika stilar

heeejsan :D idag är jag på skitbra humör, kollade vad jag hade för rester i skolan och det ser inte ut att vara mycket kvar, tvåan here i come ^^
sen kom jag med värsta stora kläderna till skolan idag, haha igår va det klack och kläning såg ut som jag skulle på fest, och idag kom jag med mjukisbyxor där det skulle få plats typ 10 pers till, värsta reggae tröjjan som oxå är för stor haha, verkligen bytt stil.

nu är jag på jobbet, hann träffa bästis emma en timme i kista, smsa henne och tvinga henne möta mej i kista när hon låg och solade men hon kom och mötte mej iaf, hehe allt för att träffa mej ;) skj..
iaf nu sitter jag på jobbet och lyssnar på uppstartet (:

sen ska jag antagligen träffa natasha ikväll en snabbis igen ^^

skriver lite senare , puss !

Kommentarer
Postat av: Lilla Dennis :)

Tvåan och i samma klass som lilla mig xD :)

/ jippi :)

2008-05-28 @ 23:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0