helgen (:

okej, nu ska jag typ försöka sammanfatta min helg från lördags, ;
på kvällen gick vi ut 10 tjejer, hamna i bagis och satt och drack oså, ganska torrt faktiskt, så vi drack, och eftersom jag hatar öl egentligen ,och hade druckit typ några glad med utspädd vodka slutade det med att jag spydde 2 ggr, (första gången på 5 år!)
vi satt och prata i köket lite, natasha och de posade  och vi hade allämt trevligt, hih  ^^
sen var jag tvungen att dra hem för jag kunde inte sova hos någon , alla skulle sova hos sina killar, så 3 tjejer blev det som skulle till skarpnäck, och påvägen hem börjar vi tjaffsa med några killar, det slutar med att min tjejkompis hoppar på han och han tar strypgrepp på henne, vilken jävla nolla han är !
men det gick bra och vi fortsatte hem,. efter det träffa jag två tjejkompisar, med två killar som jag haldrig träffat förr. stod och sociala mej lite med de innan jag gick hem och deckade,.

ungefär enhalvtimme, timme efter att jag somnat kommer min dyngraka farbror hem och säger till mej att min killkompis är död, eller så gott som död, att han snart kommer vara död , vet inte riktigt vad han svammla om, men iaf, jag får ju panik, så går igenom alla killar jag känner och undrar vilken idiot det är som har gått och dött när jag varit ute och haft kul (bortsett från att jag spydde) jag hör att min mobil ringer och så berättar min farbor att han blev nerslagen av en av de två killarna jag träffade med mina tjejkompisar påvägen hem, (inte de min kompis slogs med utan de som var med mina två tjejkompisar), han blev skallad och allt, så nu tänker min farbror mord.. -.- vet inte riktigt vad jag ska göra, aja har börjat höra mej lite om efter den här killen. sen får vi se dåå :/

igår jobbade, och sedan träffade jag mamma, eftersom det var morsdag, åt gott och så hade hon gjort värsta efterätten. najs,!
kollade på sanningensögonblick och somnade efter det,.. hon har köpt två jätte fina kläningar oxå ! tack älskade mamma <333

image132image133image134

image136image137image135

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! är du intresserad av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar eller beställ en unik design enligt dina önskemål, för mer info adda mig på msn: [email protected]

2008-05-26 @ 16:55:45
URL: http://ninnaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0