jaaa mååå haan leeevaaa ! haha !

okej har ganska mycket bilder att ladda upp, några är säkert totalt värdelösa men skit image145samma, ska börja från början, försov mig lite idag, men vaknade av att Åsa kom in och sa åt mej att vi skulle sjunga för pappa, så hon hade fixat värsta frukosten och allt, så jag, åsa och ivo sjöng helt nyvakna och helt ruffsiga och sömninga med sovkläder på oss allihopa, heeelt falskt dessutom, 'ja må han leva' ..
efter det lovade jag pappa att han skulle få sin present på lördag, måste bara hitta någon ^^ , sen så hade jag fått för mig att han vart 63 HAHAHA , men hell no, han e fan 54 bara (:
aja efter det så väcker jag natasha, och jag tror faktiskt att jag hade lite bad timing för hennes kille sov över där oxå ,, ;) , så fixar jag mej snabbt, kutar ut till bussen där linda står och är rasande över att jag missat två bussar, sen så missar natasha oxå 2 stycken så istället för att åka allihopa till skolan blir det lite splittrat.

aja i skolan segar vi oss igenom de två första lektionerna,var typ 5 pers där, sen hade vi typ 2 och en halv timmes rast, fotade sophia och min 'bästakompis' mannen i cafet, nudde :D sophia ser inte så porrig ut där men endå (a) bilden bredvid är på natashas sexiga läppar haha !
image147    image148

aja efter skolan möter jag pappa och åsa i centrum i farsta och ska fixa mitt lägg och bankomat kort, så jag ska ta kort ni vet i sån där aoutomat , och jag HOPPAS verkligen inte att jag ser ut som jag gör på kortet, första kortet blundade jag på, andra så såg jag drogad ut, tredje allmänt liten ut, och fjärde som en wannabefjortis / bitch.. blääh, men skönt med kort äntligen, efter att ha pratat om det i 1 år... yes sir, i min familj är man seeega.

natasha ringer mej när jag sitter på banken och eftersom jag inte visste att man inte får använda mobiler så svarar jag och sitter och snackar med henne, så ber en som jobbar där mig att stänga av och så ska jag vara lite diskret ni vet, och säga att jag ska fika med pappa och åsa och sen dra till skarpnäck och att hon och jag ska ses där, men istället för fik, får hon det till finkan och bah : VAFAN SKA DU GÖRA I FINKAN ? och så skriker jag tillbaks typ: JAG SKA FIKA INTE FINKAN, haha lite skämmigt när alla kollar konstigt på en sen.. hih.


åkte och fikade på ett cafe iafmed pappa och åsa & lille bror, det var mysigt, sätter upp två bilder på det ist, och jaaa, det är pappa som är vit, mamma är 'svart' (:
image149 image150


sen kom jag tillbaks till skarpnäck och gick hem till natasha och softade där med hanna, natasha, dominique och sen kom linda, så vi lekte med bebisen, lagade mat snackade, jag och linda tog på oss ansvaret att duscha dominique, och när linda tog av han blöjjan höll jag på att spy, men efter det gick allt bra faktiskt ^^ förutom att han blev helt förkrossad när vi skulle gå och typ började gråta, så vi lovade på hedersord att komma tillbaks, tror nästan inte det finns en sötare unge asså!
image152
image153

sexigtvärre va  ? HAHA ..

image154image155
varför använda en gaffel när man kan använda två?


well, ska har lovat natasha att skriva till någon killkompis till henne på pa, hon och hennes match making, sen ska jag borsta håret och sova :) natti!

Kommentarer
Postat av: S.

Pajen ser god ut ;)

2008-05-30 @ 00:09:42
URL: http://samu.blogg.se
Postat av: nicole

haha mm det va den (a)

2008-05-31 @ 00:35:52
URL: http://niicule.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0