that boy are dead

hejsaan:D kom just hem, det e ju galet kallt ute :/ usch! i want värme !
iaf, gick för att träffa natasha runt nio, hon var inte glad, pga ett bråk med sin kille, satt och snacka lite med några killar i skarpnäck och shit vad vi skratta åt henne, ska lägga upp två bilder på när hon var lack såfort jag hinner, vet inte om de blev så bra men endå.
sen gick vi för att möte hennes kille och så går de iväg och snackar, sen ser man honom komma springande med henne efter sej hahahaah sen sprang de runt på allen ett tag.. aja hoppas de löser sej iaf ^^
efter det gick vi och mötte en killkompis och satt och prata med honom, jag mötte linda och hon var överlycklig för hon får äntligen träffa den där hunden jag skrev om förut, asså hon e typ delägare., så gick vi tbx till natasha och satt där och prata och vi fråga ut killen om hur killar tänker,.. det visa sig att de inte tänker alls., sen gick vi hemmåt igen .. helt okej dag iaf .

aja ska sova nu, så jag orkar vara social imorgon, det e ju typ jag som måste vara med alla barnen och ungdomarna, vi kommer hänga i mitt rum (; coolt va?

bye bye babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0