vaarmt

ääntligen har sommaren kommit, hihi det är galet skönt, men det e jobbigt när det bli sådär äckligt varmt ni vet :)

iaf dagen i skolan var helt okej, hade kul som vanligt, jag och frida och sophia skrattar ju så jälva mycket, vi har en sjuk humor ^^
iaf, pratade lite betyg med lärare och jag tror jag e godkänd i nästan allt förutom matte, sköönt!
jag och sophia och adam rövade bort dominique (yes har äntligen lärt mig stava hans namn) i skolan och gick omkring med han, lekte osv. haha stackars adam han fick inte ens peta på mej utan att dominique blev skitsur, sorry boys im taken , haha eller vad man nu säger.. nej men seriöst den ungen e charmig.

efter skolan åkte vi hem till fia och kolla på tv, kurade nej mej i en filt och höll på att somna, vi tittade på 'the holiday' har redan sett den en gång, men den e riktigt gullig.. så när vi var påväg till älvsjö så gick vi omkring och sjöng och dansade och hade syren krig jag och sophia, som vanligt alltså, så det slutar alltid med att när vi är famme i älvsjö är båda helt slut, gick hem sov lite sen åt jag och pappa och åsa grillspett och någon sallad, och en smulpaj till middag, satt på balkongen och pratade.. pappa berätta om när man var ung och att killar bara tänker på sex osv, så vi skratta ganska mycket, sen så har han någon ålderskis oxå .. stackarn .. hihi, sen så verkar det som att jag kommer få pierca tungan i sommar, yeeees! :D  .

mötte natasha och oscar, joel, hassan, och några till efter maten,  har så kul med de! sen kom hanna och vi gick hem till natasha och färgade hennes hår svart och så kom killarna dit, snacka lite och drog hem, bästa vän nathalie ringde och var asglad i tlf så hon räddade min kväll, och nu ska jag bara checka pa sen sova (:

ska ju träffa bella och lollo i stan imoron , kommer bli roligt :D

aja lägger ut lite bilder oxå från idag, men det gör jag imorgon så, goodnight :D

slänger in lite frågor som jag snodde från emmas blogg, ganska kul att svara på sånt ^^

Vilken av Sex and the City karaktärerna är du?
hahaha den kan jag faktiskt inte svara på ,, lite av alla kanske?

Vem skulle du spela i en film om ditt liv?
oj fan vet inte det heller, men angelina e så vacker så hon kanske ? (a)

Vem skulle spela din ideal man?
hahaha han den där aaas snygga killen från 'breaking and entering' ni vet han som gör alla inbrotten ^^

Vilken typ av drink är du?
ttequila ffs ! :D

Vilken Britney Spears är du? Ung, oskyldig, arg, festgalen?
Den unga

Vilken Spice Girl är du?
have no idea ^^

Vilken Disney prinsessa skulle du vilja vara?
askungen, som hittar sin prins i slutet, och han krigar för att hitta henne (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0